Rold Skov Skiklub

Rabataftale Nordic Sport

Til alle medlemmer i Rold Skov Skiklub

Vi har lavet en aftale med Nordic Sport i forbindelse med at de har ændret deres strategi på en del områder og vil øge deres position som Danmarks førende langrends og rulleski butik.
  • Ny hjemmeside
  • Ny og større butik, Østerfælled Torv 41, 2100 København Ø
  • Nyt og øget varesortiment
  • Ski Selector og Slibemaskine
  • Prisgaranti
  • Gratis levering ved køb over 500,-
Deres nye strategi medfører, at de udvider deres sortiment både på vintervarer og sommervarer, sortimentet vil herefter være i følgende varegrupper:
Rulleski, rulleski tilbehør, langrendsski, langrendsski tilbehør, bindinger, stave, rulleskøjter, rulleskøjtetilbehør, tøj vinter, tøj sommer, støvler, beskyttelse, skateboards, skateboards tilbehør, løbehjul, løbehjul tilbehør, skismøring, skøjter, energi, øvrige varer, værksted og udlejning.
De indfører ”prisgaranti på alle Deres varer”, hvilket medfører nedsatte priser på en del varer.
Nordic Sport tilbyder følgende rabataftale ud over deres ”prisgaranti” og ekspertise indenfor langrend og rulleski m.m.
I deres butik og på netsalg:
  • 10 % Rabat på den til enhver tid gældende normalpris, på alle varer, med undtagelse af værksted
  • 5 % Rabat på den til enhver tid gældende tilbudspris, på alle varer, med undtagelse af værksted
For at kunne opnå rabat og sikre at rabatten ikke gives til andre, end medlemmer af Rold Skov Skiklub, Skal du benytte følgende link:

Udfyld felterne på denne side og skriv en kode (som du kan få af Mikael eller Peter) i ”Klub”. Husk at trykke ”godkend”
Du vil kort herefter modtage en mail fra Nordic Sport, som bekræfter at du er oprettet.
Når du fremover er logget ind, vil du kunne se de priser du skal give som medlem.

Formanden 